KUNDECASER
Slik bruker Lyse innsikt for å styrke sponsor-strategien
Lyse hadde et ønske om å få dypere innsikt i hvordan sponsorarbeidet faktisk påvirker merkevaren. Målet var å forstå hvilken effekt sponsoratene har på holdninger og preferanser i befolkningen, og hvordan de bidrar til å bygge kjennskap og styrke posisjonen i markedet.
Sponsorguiden - slik løfteR vi BDO sin sponsorstrategi
BDO ønsket en mer samlet og målrettet tilnærming til sponsorarbeidet sitt. Sammen med Sponsor Insight utviklet de "Sponsorguiden" – et strategisk rammeverk som gir bedre oversikt, tydeligere prioriteringer og større verdi i samarbeidet med både idretten og humanitære formål.
MOMENTIUM HENTER INNSIKT
FOR Å FORBEDRE PUBLIKUMSOPPLEVELSEN
Gjennom publikumsundersøkelser på tvers av flere festivaler har Momentium fått verdifull innsikt i målgruppen, hva som engasjerer og hvordan sponsorater kan skape enda større verdi. Sammen med Sponsor Insight brukes funnene til å styrke opplevelsen – for både publikum og partnere.
HVORDAN INNSIKT HAR VÆRT NØKKELEN I VÅLERENGAS KOMMERSIELLE GJENREISING
Sponsor Insight har vært Vålerenga Fotball Elite sin faste innsiktspartner siden 2011. Gjennom samarbeidet har klubben fått tilgang til løpende innsiktsverktøy. Disse har spilt en avgjørende rolle i både overordnede, strategiske beslutninger og den daglige oppfølgingen av klubbens viktigste interessenter – partnere og publikum.