//mediEMÅLINGER
Sponsor Insight er nordens største leverandør av logoeksponeringsmålinger med virksomhet i tre land og nærmere 500 oppdragsgivere hvert år.
Vi kartlegger omtale og synlighet i over 2000 medier hver eneste dag gjennom TV, nettmedier, aviser og sosiale medier.
NETTMEDIER/
PAPIRAVISER
SOSIALE MEDIER
TV
LOGOEKSPONERINGSMÅLING
Logoeksponeringsmålinger er et pris- og ROI-verktøy for sponsorater. Vi har kontinuerlig overvåkning og verdisetter all synlighet for aktuelle sponsorer knyttet til et sponsorobjekt i redaksjonelle og sosiale medier.
MEDIEOMTALE
Hvor ofte blir du nevnt i de ulike mediekanalene? Vi overvåker og analyserer redaksjonell omtale for din bedrift/organisasjon. Vi kartlegger omtale og synlighet i over 2000 medier hver eneste dag gjennom TV, nettmedier, aviser og sosiale medier.
FULL MEDIEOVERVÅKING TIL EN HVER TID MED SPONSORTOOLS™
SPONSORTOOLS™
Et rapporteringsverktøy utviklet av Sponsor Insight som gir kunden oversikt over faste målinger. Her kan man til en hver tid holde oversikt over blant annet over medieomtale, eksponeringsverdi, omdømme, idrettsinteresse, profilinteresse og sponsoreffekter.
"Sponsor Insight leverer verdifulle sponsormålinger og interesse- og omdømmemålinger som gir oss et solid beslutningsgrunnlag. Vi har samarbeidet siden 2009, og innsikten bruker vi aktivt for å styrke våre merkevarer og produkter."
Holger Roald
Sponsoransvarlig, Norges Fotballforbund
“Vi sponser stort innen både kultur, idrett og samfunnsprosjekter. For oss er det viktig å dokumentere effekten av sponsorarbeidet vårt. Med hjelp fra Sponsor Insight får vi tydelig oversikt over både synlighet og verdi, og ikke minst innsikt vi kan bruke til å utvikle oss videre."
Rasmus Aarflot
Sponsorsjef, OBOS
KONTAKT OSS
Vil du vite hva du faktisk får igjen i medieeksponering?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!