Få siste innsikt i det norske sponsor- og eventmarkedet

Den 6. november 2025 arrangerer vi Sponsor Insight-konferansen for fjerde gang på Ullevaal Stadion. Her blir det eksklusiv gjennomgang og lansering av rapporten “Det norske sponsor- og eventmarkedet 2025”, samt en rekke spennende foredrag. Du kan kjøpe rapporten som sikrer deg plass på konferansen.

De siste to årene har konferansen vært fullbooket, så her gjelder det å være tidlig ute!

Rapporten er den mest omfattende om det norske sponsor- og eventmarkedet og har vært et viktig bransjeverktøy i en årrekke. Konferansen og rapporten gir et unikt innblikk i hvordan norske annonsører og rettighetshavere jobber med sponsing innen idrett, kultur, sosio og event, og er en av de beste nettverksarenaene i sponsorbransjen.

PRIS

21.500,- eks mva.

PAKKEN FOR RAPPORT OG KONFERANSE INKLUDERER:

Tre billetter til egen organisasjon/bedrift til årets konferanse.

En egen skreddersydd gjennomgang av rapporten i etterkant av lansering.

Tilgang på den komplette rapporten i både PDF- og fysisk format.

 

MEDLEM AV SPONSOR- OG EVENTFORENINGEN?

Som medlem får din organisasjon/bedrift 20% rabatt på ordinær pris.

SPONSORSKOLEN

Det vil også i år være mulig å delta på Sponsorskolen. Et nyttig kurs for deg som ønsker å lære mer om sponsing. Avholdes i forkant av konferansen i Sponsor Insight sine lokaler.

Kurset holdes av Lars Brockstedt Svendsen, partner i Sponsor Insight
og en erfaren sponsorrådgiver, sponsoranalytiker og foredragsholder.

(3000,- per deltaker)

Totalt sett får man mye faglig påfyll – blant annet om trender, caser, topplister, intervjuer, markedsutvikling, og tall innenfor idrett, kultur, samfunn og sponsing.

SPONSOR INSIGHT KONFERANSEN 2025

ÅRETS PROGRAM

Historiske avtaler – hvorfor satser Sparebanken Møre 70 millioner på to lag i kvinnefotballen?

Morten Alnes Grunstad, Sparebanken Møre


Hvordan næringslivet gikk sammen for å sette 1000 ungdommer i jobb

Christian Træland, Licc (Large Ice Cream Company)

Jannicken Lampe, ice og Altibox

Cecilie Svegaarden, Nordea


Hvert år investerer TV 2 store summer i sportsrettigheter – men hvordan forvaltes de nasjonalt og internasjonalt?

Vegard Jansen Hagen, TV2


NORSK FOTBALL I MEDVIND

Runar Pahr Andersen, Norges Fotballforbund

Jens Haugland, Norsk Toppfotball


Hvorfor velger stadig flere merkevarer sponsing som virkemiddel?

Petter Knoph, Comfyballs

Kenneth Lorentzen, Burger King


Sponsor Insight presenterer de viktigste funnene fra rapporten "Det norske sponsor- og eventmarkedet 2025"

Lars Brockstedt Svendsen, Sponsor Insight


PRISUTDELING - SPONSORENES FAVORITTER

Mest attraktive sponsorobjekt

Best likte sponsor

ÅRETS FOREDRAGSHOLDERE

Vegard Jansen Hagen

Sportsredaktør, TV2

Kenneth Lorentzen

Managing Director Norway, Burgerking

Christian Træland

Eier og stolt pappa, Licc (Large Ice Cream Company)

Petter Knoph

E-commerce Manager, Comfyballs

Morten Alnes Grundstad

Fagleder Sponsor, Sparebanken Møre

Norsk Toppfotball

Jannicken Lampe

Direktør Merkevare og Marked, ice og Altibox

Lars Brockstedt Svendsen

Partner, Sponsor Insight

Runar Pahr Andresen

Kommersiell direktør, Norges Fotballforbund

Cecilie Svegaarden

Head of Marketing, Nordea

Espen Graff

Head of Communication, Norges Skiforbund

SJEKK UT HØYDEPUNKTENE FRA FJORÅRETS KONFERANSE