ledig stilling som markedsanalytiker / prosjektleder

Vi søker deg som er utviklingsorientert og drives av å gjøre om tall til innsikt som gjør en forskjell. Du har erfaring fra analysebransjen og brenner for sport, kultur eller andre områder. Bla nedover og hør fra våre ansatte om hvordan vi har det på jobb og les litt mer om innholdet i stillingen.


Vegard Arntsen, Daglig leder

Sponsor Insight er et analyse- og rådgivningsselskap. Vi har vår bakgrunn fra stort analyseselskap (MMI - det som i dag er Ipsos). Der gikk vi en god skole og hadde mange svært lærerike år. Vi startet imidlertid Sponsor Insight for å drive med mer enn markedsanalyse. Vi ønsket å være sponsorrådgivere.

Det har vi lyktes godt med og i dag har vi tre ben å stå på: markedsanalyse, medieanalyse og sponsorrådgivning. Vi får stadig mer å gjøre og er nå på jakt etter en ny kollega som skal jobbe med markedsanalysedelen.

Det er spesielt ett krav som er viktig for å jobbe hos oss ut over de åpenbare kvalifikasjonene i forhold til den aktuelle stillingen: man må rett og slett elske tanken om at man kan bruke sin profesjonelle kompetanse i en jobb knyttet opp mot den kommersielle delen av sportsverdenen. Om du ikke er helt der, men kjenner på tilsvarende følelse ift musikk, kultur eller underholdning så har du det engasjementet som skal til for å trives hos oss - og vi med deg.

På denne måten har vi greid å skape et fantastisk miljø av høyt motiverte medarbeidere, som har det travelt, men veldig gøy på jobb - enten det er på kontoret eller ute på opplevelser, som store idrettsøyeblikk, sammen med våre kunder.

Nå har vi plass til en til på dette laget. Er det deg?


Hør fra våre ansatte om hvordan det er å jobbe i Sponsor Insight.

“Her på Ullevaal Stadion er det fint å ha kontorlokaler, da vi er tett på mange av kundene våre. Vi jobber med de største bedriftene i Norge og med sponsorobjekter innen festivaler, kultur, sosio - men primært idrett. Alt fra store forbund til klubber.”

Andrea Bell, Prosjektleder

 

“I Sponsor Insight får jeg drive med klassisk medie- og markedsanalyse i tillegg til å jobbe med større rådgivning- og strategiprosjekter. En variert arbeidsdag, som er gøy!”

Mina Magnussen, Prosjektleder / Digital utvikler

 

“Fordelen med å jobbe i Sponsor Insight, sammenlignet med et større selskap, er at du i veldig stor grad får være med å påvirke beslutningene.”

Fredrik Thune-Larsen, Analysesjef


Vi søker etter en person som helst har erfaring med merkevare-, omdømme- eller reklamemålinger. Hos oss vil du også få jobbe med blant annet publikumsundersøkelser, fan engasjement og bærekraftsprosjekter.

Du har erfaring med å gjennomføre analyseprosjekter fra spørreskjemautforming, via analysearbeidet til presentasjon av rapport til kunde. Du liker alle deler av prosessen, men kanskje aller mest å gjøre om tall til meningsfull innsikt for kundene.

Du blir en sentral og viktig del av vårt analyseteam og forventes å kunne bidra i utviklingen av vårt analysetilbud.

Lyst til å vite mer?
Ta kontakt med Vegard for en uforpliktende prat.
Tlf: 934 32 655
Mai
l: vegard@sponsorinsight.no