Insight

Innsikt er essensielt både før, under og etter at avtaler inngås. Sponsor Insight bistår norske sponsorer, rettighetshavere og merkevarer med innsikt og rådgivning.

 

Research

Innsiktsavdelingen kommer fra markedsanalysebransjen og tilbyr alle målemetoder du kan forvente av et analyseselskap. Sponsor Insight gjennomfører et vidt spekter av evalueringer og undersøkelser. Alt fra bestemte målgrupper til nasjonale befolkningsundersøkelser.

  • Sponsoreffekter
  • Omdømme
  • Publikumsundersøkelser
  • Ringvirkninger
  • SponsorBooster™
  • FanBooster™
  • Hospitalityevalueringer
  • Internundersøkelser
  • Profilkartlegging
  • Influencere
  • Kjennskaps- og holdningsevalueringer
background02.jpg

Rådgivning

Sponsor Insights rådgivningsfilosofi tar utgangspunkt i “faktabasert rådgivning”. Dette vil si at Sponsor Insight i stor grad baserer seg på håndfaste fakta til enhver problemstilling. Sponsor Insight jobber i dag med de fleste problemstillinger i sponsorbransjen.

  • Sponsorstrategi
  • Sponsorrådgivning
  • Kontrakter
  • Eksponering
  • Kundesparring
  • Historiefortelling
  • Aktivisering
  • Forhandlinger
  • Verdivurdering
  • Fans og publikum
  • Merkevarebygging
iStock-1209434253.jpg

Media

Sponsor Insight er Norge og Nordens største leverandør av logoeksponeringsmålinger med virksomhet i 3 land og nærmere 500 oppdragsgivere årlig. Her følger vi opp den eksponeringen ulike bedrifter, idretter, arenaer, lag, arrangementer m.m. får i media og dokumenterer kommersielle verdier fra eksponeringsmålinger i over 2000 medier på TV, sosiale medier, nettmedier og aviser.

  • Medieomtale
  • Eksponering av partnere
  • PR
  • Verdivurdering
  • Innholdsanalyser
  • Mention
  • Tendensvurdering
  • Optimalisering av flater
  • Arenareklame
  • Strategi & Prising
  • Redaksjonelle medier
  • Sosiale medier
  • TV-analyser
background05.jpg

Sponsortools™

Sponsor Insight sin rapporteringstjeneste som gir våre kunder en rask og effektiv oversikt over alle løpende målinger.

  • Digital løsning
  • Eksportering av rapporter
  • Tilleggsanalyser
  • Befolkningsundersøkelser
  • TV-målinger
  • SoMe-målinger
  • Nettmedier
  • Aviser
  • Moduler:
  • Medieomtale
  • Logoksponeringsmålinger
  • Interesse- og omdømmemålinger
  • Sponsoreffekter
  • Profilmålinger
 
bg-demo2.jpg