OBOS-festival slo alle sponsorrekorder

OBOS-festival slo alle sponsorrekorder

Kreativt Forum

Samarbeidet mellom den to år gamle festivalen Oslo Sommertid, EKKO Agency, OBOS og JCP Nordic har båret gode frukter. En undersøkelse fra Sponsor Insight viser at hele 92 prosent av festivaldeltagerne koblet OBOS opp mot sitt sponsorobjekt. Nå er jobben nominert til tre ulike europeiske priser.

Her er Norges best likte toppidrettsutøvere

Her er Norges best likte toppidrettsutøvere

Aftenposten

Norges ti mest populære driver alle med vinteridrett. Alpinisten Aksel Lund Svindal er øverst på listen over Norges best likte toppidrettsutøvere. Mannen som igjen presterte å bli olympisk mester, denne gangen i utfor i Pyeongchang, har et veldig godt renommé.

Håndballjentene har best omdømme av landslagene i Norge

Håndballjentene har best omdømme av landslagene i Norge

NTB

En helt fersk undersøkelse fra analyse- og rådgivningsselskapet Sponsor Insight viser at håndballjentene er i en unik posisjon blant landslagene i Norge. Hele 60% av befolkningen har et positivt inntrykk av håndballjentene. 

Halvparten av Oilers-avtalene går ut

Halvparten av Oilers-avtalene går ut

Aftenposten

Markedssjefen i Stavanger Oilers har travle dager på kontoret i DNB Arena. I 2015 var sponsorbudsjettet 49 millioner kroner og samarbeidsnettverket det største i Norge. Men nå kommer virkelighetssjekken for Moi Nilsen og resten av selgerne i Norges største hockeyklubb.